بی تو تنهایم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 71049
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




.. بی تو تنهایم

ای صدای ریزش باران عشق

بی تو تنهایم و تو را می خوانم

با دلی که از احساس عشق به اندازه ی شهد گل های بهاری پر است

وبا صدایی که از ترانه ی بارا ن تهی است

بی تو تنهایم

در سکوتی از جنس فریاد و خواستن

در زندانی که هر لحظه تنگ تر می شود

در رویایی که تو در آن خورشیدی

برگرد که کودکی به هرم دستان بی نیاز تو محتاج است

برگرد که احساسی بی تو از ابر ها دور است

بی تو تنهایم

آیا حرفی برای گفتن داری ؟

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت22:09---9 خرداد 1390
عالیه.به وبلاگ من هم یه سری بزن.نظریادت نره...

باران
ساعت7:37---9 خرداد 1390
آن روز باران می بارید ...

من در امتداد خیابانی خلوت می رفتم ...

کسی نبود حتی سایه تنهایی هایم ...

خودم را سپرده بودم به لحظاتی که بارانی بود ومن دلتنگ عبوری سبز ...

نمی دانستم کجا می روم اما ...

فقط می دانستم که به دنبال ردسبزی از تو بودم ...

کجا زندگیم هستی که هر چه می گردم پیدایت نمی کنم ...

آغو ش بگشا که من در التهابی گس می سوزم ...

بیقراری هایم را بیا و با خودت ببر ...

قلم به بی ربطی لحظاتی می نویسد که خط خورده اند ...

مرا دریاب ...!


باران
ساعت7:35---9 خرداد 1390
من فکر می کنم تو

آنقدر مهربانی

که توپ های کوچک بازی

تصویر های صامت دیوار

و اجتماع شیشه ایی فنجان ها . حتی

از دوری تو رنج می برند

و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت و آیینه و هوا

به تو معتادند

و انعکاس لهجه شیرینت

هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم می پیچد...



باران
ساعت10:59---6 خرداد 1390
چقدر زود دیر میشود
مثل اینکه روز تمام میشود
تمام خاطره هایم پر
سکوت هر شب و صد خیال و رویا پر
مثل اینکه تنهایم
مثل اینکه آرامم
با تمام خستگی هایم
مثل اینکه بیدارم....
دیر میرسم و زود میروم
میدانم
هنوز بی جواب میروم
میدانم
تمام لحظه های بی من را
تو میسپاری به یاد
میدانم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : محسن